Voorbereidingen Zuid Afrika

4 december 2019 - Rotterdam, Nederland

Nog een paar weken en dan vertrekken we met z'n vieren naar Zuid Afrika voor een vakantie van 2 weken. We vliegen op Johannesburg en vanaf daar is het nog een paar uur rijden naar Hoedspruit waar we een huis hebben in het wildreservaat Zandspruit Bush & Aero Estate. Op Zandspruit Estate lopen ongevaarlijke wilde dieren, waardoor het kan voorkomen dat je tijdens een wandeling plotseling oog in oog staat met een zebra, giraffe, gnoe, kudu, nyala, of impala. Best spannend dus, want het komt voor dat de dieren een kijkje komen nemen bij de huizen of zelfs een slokje uit het zwembad nemen. We hebben er ongelooflijk veel zin in en zijn al druk bezig met de voorbereidingen. De malariapillen zijn besteld, de paspoorten zijn in orde, de huurauto is geregeld en we hebben al een aantal activiteiten voor tijdens de vakantie geboekt om zeker te zijn dat er plek is. Nu nog de laatste loodjes op het werk, thuis en met de studies, dan de koffers pakken en richting Schiphol voor een hopelijk onvergetelijke vakantie! Wil je op de hoogte blijven van alles wat we meemaken? Geef dit dan door aan ons door je mailadres achter te laten!

1. Wendy van Schelven:
    4 december 2019
    Een fantastische reis met elkaar gewenst! Geniet met volle teugen! Benieuwd naar jullie verhalen. Liefs JP, Wendy & Evy
  2. Priscilla Ooijens:
    4 december 2019
    Top leuk hoor wil graag meekijken met julie
  3. H Verkade:
    4 december 2019
    Hebben jullie nog iemand nodig om de koffer te dragen? 🤣

Een fantastische reis toegewenst.
    Liefs en hg van ons beide.
  4. Marjan:
    4 december 2019
    Ohhh jongens ....back to my seccond homeland! Nog steeds Z-Acontacten in Durban-Umhlanga....zeker zeer benieuwd naar jullie verslag...reis mee zoals wij ruim 15 jaar geleden deden met z'n viertjes : Cptn-PE-D'ban-Drakensberg-Wetlands-Pkp-J'burg zooooo mooi🤗
  5. Ina:
    4 december 2019
    Wat een mooi vooruitzicht 😃 En al zoveel plezier bij de voorbereidingen. Alvast heel veel plezier, maar dat gaat ongetwijfeld lukken op zo’n fantastische bestemming.
  6. Margo:
    Aangemeld natuurlijk :)
  7. Tamara:
    4 december 2019
    Leuk, wij gaan jullie volgen hoor. Fijne voorbereiding
  8. Peggy:
    5 december 2019
    Super leuk Miranda! Een fijne reis🍀
  9. Remon van t Veer:
    7 december 2019
    Veel plezier in Zuid Afrika, ik hoop dat jet het er net zo leuk vindt als wij.

Fijns vakantie
  10. Jan van der Wiel:
    19 december 2019
    Heel veel plezier, en geniet ervan.
    Groetjes Jan en Jos.