De dag van vertrek

21 december 2019 - Rotterdam, Nederland

Vandaag is het dan eindelijk zo ver, we vertrekken voor 2 weken naar Zuid Afrika. We zijn goed voorbereid, de koffers staan ingepakt klaar, het huis is aan kant, een aantal dagjes uit is al gepland vanwege het hoogseizoen, de route van het vliegveld naar het huisje staat in de TomTom, maar het allerbelangrijkste: we hebben er zoveel zin in!!! De mannen zijn nu nog even naar de nieuwste Star Wars film, want dat is traditie dat ze die met z'n drieën zien. En vanmorgen om 9 uur was de enige mogelijkheid dat dat kon. Eigenlijk kwam mij dat ook wel prima uit, want toen zij weg waren kon ik nog even door het huis heen om de laatste dingen op te ruimen, de was te doen etc. Onze vlucht vertrekt om 17.25 vanaf Schiphol. We hebben dan een overstap in Rome van anderhalf uur voordat we doorvliegen naar Johannesburg. Daar hopen we zondagmorgen rond 9.30 uur te landen. Vanaf daar is het nog 5 uur rijden naar Hoedspruit, dus we hebben een lange reis voor de boeg. We hopen dat jullie het leuk vinden om mee te lezen!

1. H Verkade:
    Lief viertal
    Een veilige en schitterend mooie reis toegewenst.
    Stiekem wel een beetje jaloers! 🥴🤣
    Geniet er van! Liefs en Hg van ons beide.
    Mam en pap ❤️
  2. Ma:
    21 december 2019
    Ik wens jullie een fantastische vakantie geniet ervan👍👍💋✈️
  3. Stephanie:
    Een hele mooie reis toegewenst. Geniet ervan.😘 Steef
  4. Marjan:
    21 december 2019
    Lief viertal...van harte een mooie reis toegewenst...jullie zullen het land in je hart sluiten..."je verlegt een steen"=>Stef Bos...een veendaler(bekende zanger) die al jaren in Kaapstad woont. Beluister hem maar op Youtube. Geniet & schrijf...dan genieten wij mee xxx(ha) mamajo
  5. Jan van der Wiel:
    21 december 2019
    Heel veel plezier en een goede reis.
  6. Atty en Jan:
    21 december 2019
    Lieve Miranda Chris en jongens wij vinden het leuk om weer van jullie belevenissen mee te genieten. Wij wensen jullie een hele fijne reis.
  7. Max:
    goede reis
  8. Anja:
    21 december 2019
    Geniet ervan lieve mensen en dit is een mooie reis om je memory box te vullen.
  9. Margo:
    21 december 2019
    Zo wereldreizigers. Heel veel vakantie plezier. Zijn heel erg benieuwd naar de reisverhalen.
  10. Diana:
    22 december 2019