We zijn er!!!

22 december 2019 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Vanmiddag om half 4 zijn we aangekomen op ons vakantieadres. Het was een lange reis van 26 uur maar alles verliep prima. Vanaf het vliegveld zijn we via de Panoramaroute naar Hoedspruit gereden. Halverwege hebben we geluncht bij Harry’s Pancakes en dat smaakte heerlijk. Vooral na dat vliegtuig eten want jakkes getverderrie bah wat is dat toch niet lekker. Bij aankomst kregen we het één en ander aan uitleg over het huis en daarna was het snel omkleden om een duik in het zwembad te nemen. Het is hier qua weer precies het tegenovergestelde van Nederland, de zomer is hier vandaag officieel begonnen en de temperatuur overdag zo’n 30 graden. Het huisje is werkelijk in 1 woord prachtig met alles erop en eraan. Het ligt middenin de natuur en is door het groen volledig afgeschermd van de buren die verderop wonen. We gaan ons zeker vermaken hier de komende 2 weken. Zometeen gaan we op tijd slapen (het is hier 1 uur later dan in Nederland) want we beginnen een beetje in te kakken. Slapen in het vliegtuig is ook niet alles...

1. Tamara:
    22 december 2019
    Mooi hoor. Lekker slapen dan!!
  2. Jan van der Wiel:
    22 december 2019
    Wat een schitterend huis en locatie. Maar wat een lange reis. Geniet er maar van want hier is het baggerweer, veel regen en wind.
  3. Ma:
    Geweldig
  4. Atty en Jan:
    22 december 2019
    Nou ja, wel een leuk huisje hoor. 40 jaar geleden zijn we in het krugerpark geweest, in een rondspelen. Dat was pas.... nee even serieus, het ziet er geweldig uit. Als Chris maar niet steeds op die gigantische bank in slaap valt. Ach jullie kunnen er vast met z’n allen op. Maak er maar wat moois van.Atty en Jan
  5. H Verkade:
    23 december 2019
    Ach wat een leuk en mooi plekje. Daar wil ik ook wel ff bankslapen. Waarom zou je naar bed gaan? Ik kan mij zo voorstellen dat het uitzicht en de sfeer adembenemend is. Dus lekker genieten.
    Liefs en hg van ons beide.
  6. Ina:
    23 december 2019
    Wat een leuk huis. Ook zo sfeervol en gezellig ingericht. En de locatie is natuurlijk goud. Hier gaan jullie het zeker wel uithouden 😂
  7. Stephanie:
    Prachtige plek!! Veel plezier😘
  8. Remon van t Veer:
    23 december 2019
    Mooi dat jullie aangekomen zijn, maak er wat moois van. Ik Krijg alweer heimwee naar Zuid Afrika
  9. Jaap:
    23 december 2019
    Druk met verhuizen en daarbij de spanningen en ook heimwee naar ons verblijf met de boeren van Zuid-Afrika. Zoals wij genoten hebben van het verblijf hopen we dat jullie dat ook gaan doen. Groet van Henny en Jaap.
  10. Max:
    Ziet er gaaf uit
  11. Anja:
    24 december 2019
    Wow, wat een gave plek zeg en mooi ingericht huis. Geniet er lekker van. Wij vliegen vandaag weer terug naar huis. Ben nu met de kids in Utrecht........in de regen. Dan hebben jullie het beter getroffen. Lijkt me ook wel vreemd, kerst in de zon.
  12. Suus bisschop:
    24 december 2019
    We wensen jullie hele speciale Kerstdagen!!!!